Subject: Kutse
From: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 May 2024 17:07:48 +0300

Tere

Saadame Teile digiallkirjastatud dokumendi "Kutse osalemaks Eesti 
merepäästeoskuste võistluste korraldamisele", mis on registreeritud 
13.05.2024 numbriga 7-1/20-1.

Digiallkirjastatud dokumendi avamiseks on vaja ID-tarkvara, mis on 
kättesaadav veebiaadressilt: 
https://www.id.ee/artikkel/paigalda-id-tarkvara/.

Kui vajate tehnilist tuge digiallkirjastatud dokumendi avamiseks, leiate abi 
veebiaadressilt: https://www.id.ee/id-abikeskus/.

Politsei- ja Piirivalveamet
Pärnu mnt 139
15060 TALLINN
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.politsei.ee <https://www.politsei.ee/>

*****************************************************

Здравствуйте

Отправляем Вам подписанный электронной подписью документ "Kutse osalemaks 
Eesti merepäästeoskuste võistluste korraldamisele" зарегистрированный 
13.05.2024 под номером 7-1/20-1.

Для того чтобы открыть документ, подписанный электронной подписью, Вам 
необходимо программное обеспечение для ID-карты, которое доступно по адресу: 
https://www.id.ee/ru/artikkel/ustanovite-id-programmu/.

Если Вы нуждаетесь в технической поддержке для открытия подписанного 
электронной подписью документа, пройдите по ссылке: 
https://www.id.ee/ru/id-pomoshh/.

Департамент полиции и пограничной охраны
Пярнуское ш. 139
15060 ТАЛЛИНН
эл. почта: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.politsei.ee <https://www.politsei.ee/>

*****************************************************

Hello

We are sending you a digitally signed document "Kutse osalemaks Eesti 
merepäästeoskuste võistluste korraldamisele" that was registered under 
number 7-1/20-1 on 13.05.2024.

In order to open a digitally signed document, you will need ID software, 
which is available at https://www.id.ee/en/article/install-id-software/.

If you need help opening a digitally signed document, see 
<https://www.id.ee/en/id-help/> https://www.id.ee/en/id-help/.

Police and Border Guard Board
139 Pärnu Road
15060 TALLINN
email: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.politsei.ee <https://www.politsei.ee/>